مشاوره و بررسی

بهترین درام های الکترونیک برای نوازندگان مبتدی در سال ۲۰۲۳

در این مقاله قصد داریم به بررسی بهترین درام‌های الکترونیک برای موزیسین‌های مبتدی پرداخته و آن‌ها را بررسی کنیم. با تنزو موزیک همراه باشید. 

درام الکترونیک برای آن دسته از افرادی مناسب است که توانایی خرید درام کلاسیک را نداشته و همچنین فضای استفاده از آن را ندارند. استفاده از درام کلاسیک،‌ نیازمند فضایی ایزوله است و همچنین صدا و لرزش تولیدی آن، برای مصارف آپارتمانی چندان مناسب نیست.

به دلیل همین موضوع، توصیه می‌شود که برای یادگیری درامز، بهتر است یک درام الکترونیکی را تهیه کرده و قطعات موسیقی خود را با استفاده از آن تمرین کنید. 

احتمال این که از تجهیزات معرفی شده در این مقاله در اجرای زنده خود استفاده کنید، بسیار پایین است و تمامی تجهیزات معرفی شده در این مقاله، جزو محصولات Entry-Level و مبتدی بازار هستند. 

بهترین درام های الکترونیک برای نوازندگان مبتدی در سال ۲۰۲۳

۱- Alesis Nitro Mesh

شاید Alesis Nitro Mesh را بتوان بهترین محصول Entry-Level در بازار نامید.  شرکت Alesis در ساخت این درام، از جنس Mesh برای روکش درام‌ها استفاده کرده است که نه تنها حس نوازندگی بسیار بهتری را منتقل می‌کند، بلکه صدای ضربات چوب بر روی آن‌ها نیز بسیار کمتر از نمونه‌های پلاستیکی و چرمی است. همچنین دقت صدا و دقت پدال‌های این درام نیز در سطح بسیار مناسبی قرار دارد. 

۲-Roland TD-07DMK

با خرید درام الکترونیک Roland TD-07DMK، شما برای کیفیت ساخت بسیار مناسب و برندی با سابقه و خوشنام هزینه می‌کنید. این درام الکترونیک امکانات بسیار خاص و یا قابلیت‌های شگفت انگیزی را ندارد، بلکه صرفا یک درام الکترونیک با کیفیت و با ماندگاری بالاست. 

3-Yamaha DTX402K

مگر می شود لیستی از درام های الکترونیک باشد و نامی از Yamaha برده نشود ؟ DTX 402 با استفاده از تجربه بیست ساله این شرکت ساخته شده است و تمامی نیازهای یک درامر تازه کار را برآورده می‌کند. کیفیت ساخت بسیار بالا در کنار روکش Rubber با کیفیت، این درام الکترونیک را به یکی از بهترین گزینه‌های برای افراد مبتدی تبدیل کرده است. 

۴-Roland TD-1DMK

برادر کوچکتر TD-07، تقریبا تمامی قابلیت های مدل بالاتر خود را دارا بوده و می‌تواند کیفیت صدای بسیار مناسبی را در اختیار شما قرار دهد. در صورتی که بین خرید این دو نمونه از شرکت Roland مردد هستید، بهتر است چند دقیقه با هرکدام کار کرده و گزینه ای را بر طبق سلیقه خود انتخاب کنید.

۵-Alesis Turbo Mesh

برخورداری از ۱۰ درام کیت و ۱۲۰ بانک صدا، به همراه Coach Mode برای چک کردن بهبود نوازندگی خود، از قابلیت‌هایی است که Turbo Mesh در اختیار شما قرار می‌دهد. همچنین همانند برادر بزرگتر خود، در ساخت این درام الکترونیک از روکش Mesh استفاده شده است. 

۶-Yamaha DTX6K-X

ارزان‌ترین درام الکترونیک شرکت Yamaha، قابلیت‌های بی‌نظیری را در اختیار نوازنده قرار می‌دهد و به هیچ وجه حس یک جنس پایین‌رده را به نوازنده منتقل نمی‌کند. دارا بودن Snare سه منطقه‌ای، در کنار Ride Cymbal Pads، کیفیت صدا و امکانات بی‌نظیری را در اختیار هنرجو قرار می‌دهد و این درام را به یکی از بهترین گزینه‌های موجود در بازار تبدیل می‌کند.

 

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا