اخبار

شرکت فندر سبد گیتارهای آکوستیک خود را با ۱۳ مدل جدید بروزرسانی کرد

شرکت فندر اخیرا از ۱۳ مدل جدید برای سری گیتارهای آکوستیک خود پرده برداشته است. برای اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

شرکت فندر (Fender) اخیرا سبد گیتارهای آکوستیک خود را بروزرسانی کرده و ۱۳ گیتار جدید را به آن‌ها اضافه کرده است. در بین مدل‌های جدید، گیتار آکوستیک ۱۲ سیم Villager، گیتار آکوستیک بیس‌های Short Scale سری Kingman و سری جدیدی از گیتارهای Malibu Vintage به چشم می‌خورد.

گیتارهای خانواده California، با ظاهر جدید و تاپ ساخته شده از جنس Sitka بروزرسانی شده‌اند. حال با این بروزرسانی، تمامی گیتارهای خانواده California به تجهیزات Fisherman و دسته ساخته شده با استایل Modern V ساخته شده اند.

همچنین مدل‌های California Player این شرکت نیز با فینیش‌های جدید Candy Apple Red و Natural به روزرسانی شده‌اند. این مدل‌ها نیز همانند برادر بزرگتر خود، به تجهیزات الکترونیک Fisherman و سیستم پری‌امپ داخلی مجهز شده اند. 

از دیگر گیتارهای قابل توجه معرفی شده توسط فندر، می‌توان به Newporter Player اشاره کرد. این محصول با بهره بردن از تاپ ساخته شده از جنس spruce/sapele و فینیش بسیار زیبای Sunburst Tidepool، یکی از محصولات چشمگیر جدید شرکت فندر به شمار می‌رود. 

لازم به ذکر است که تمامی گیتارهای جدید فندر با هارد کیس Fender Vintage و با برخورداری از تیونر داخلی به بازار عرضه می‌شوند. برای مشاهده و بررسی گیتارهای جدید شرکت فندر، بر روی این لینک کلیک کنید.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا