اخبار

امپ جدید شرکت MagnaTone با همکاری Billy Gibbons ساخته شده است

شرکت MagnaTone با همکاری Billy gibbons، امپلی‌فایر سیگنچر Super Fifty Nine را با قابلیت هایی منحصر به فرد توسعه داده است؛ برای اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید. 

 امپلی‌فایر سیگنچر جدید شرکت MagnaTone، با همکاری Billy Gibbons و با ترکیبی از برترین متریال و لامپ‌های امپ خاص EL34 ساخته شده است. این مجموعه تقویت صدای ۴۵ وات Class AB در یک قالب با شاسی فلزی و روکش نقره‌ای پوست کروکودیل جای گرفته است. این مجموعه، کاراکتر صدای دو امپ مشهور Super-Fifty Nine MKI و MK2 را در قالب یک امپ در اختیار نوازنده قرار داده و جابجایی بین این دو حالت، از طریق فوت سوئیچ تعبیه شده در جلوی بدنه امپ صورت می‌پذیرد.

در جلوی امپ، دکمه خاموش/روشن، چراغ‌های نشانگر، تنظیمات Presence،‌ Bass، Mid،Treble و Master برای تنظیمات صدا و دو کنترل Gain مجزا برای تنظیم حالت‌های Low و High-Gain تعبیه شده و این مجموعه کنترل کاملی از صدا را در هر حالت نوازندگی را فراهم می‌کند. همچنین با استفاده از خروجی و ورودی Effect Loop تعبیه شده در این امپلی‌فایر می‌توان مجموعه کاملی از افکت‌های مختلف را به خروجی صدای آن اضافه کرد.

شاید تنها ایرادی که بتوان به این امپ وارد کرد، به مبحث عرضه و تولید آن باز می‌گردد. متاسفانه شرکت MagnaTone قصد تولید ۶ نسخه از این امپلی‌فایر در سال ۲۰۲۳ را داشته و هنوز اطلاعاتی درباره تولید دوباره آن در سال ۲۰۲۴ منتشر نشده است. همچنین قیمت ۶۹۹۹ پوندی آن به علاوه هزینه حمل و نقل، این امپلی‌فایر را تا حد زیادی از سبد خرید بسیاری از افراد خارج می‌کند. 

متاسفانه در زمان نگارش این خبر، تمامی نسخه‌های سیگنچر سال ۲۰۲۳ این امپلی‌فایر در وبسایت Andertons به فروش رسیده است.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا