اخبار

شرکت Gibson سری گیتارهای Les Paul Standard را با ۱۲ رنگ جدید معرفی کرد

شرکت Gibson به منظور افزایش جذابیت سری گیتارهای مشهور Les Paul Standard خود، ۱۲ فینیش جدید را به آن‌ها اضافه کرده است. برای اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید. 

دیگر برای داشتن گیتار Les Paul Standard متمایز نیازی به هزینه‌های گزاف برای تغییر فینیش و ظاهر گیتار ندارید، چرا که برند Gibson به تازگی دوازده رنگ و فینیش کاملا مدرن را به این سری اضافه کرده است. 

برخی از مدل‌های جدید با تاپ ساخته شده از جنس AA Figured Maple و رنگ شفاف ساخته شده‌اند که تمام جزئیات، خطوط و برش‌های چوب Maple را نمایان می‌کند. 

مدل‌های Plain Top گیتار Les Paul Standard، با رنگ‌های Pelham Blue, Inverness Green, White, Ebony, Cardinal Red و Sparkling Burgundy عرضه می‌شوند و برای مدل‌های Figured-Top، رنگ‌های Blueberry Burst, Ocean Blue, Translucent Oxblood, Honey Amber, ‘60s Cherry و Translucent Fuchsia در نظر گرفته شده است. 

این سری از گیتارها به بریج کلاسیک ABR-1 Tune-O-Matic مجهز شده و اکثر آن‌ها از فینگربورد Indian Rosewood بهره می‌برند. برای تمامی بخش‌های چوبی آن‌ها نیز از فینیش Nitrocellulose lacquer برای افزایش مقاومت و زیبایی استفاده شده است.

برای خرید نسخه‌های Custom Color گیتار Les Paul Standard باید ۲۹۹۹ دلار + هزینه حمل و نقل را کنار بگذارید! 

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا