اخبار

شرکت Native instrument از نسخه جدید دی جی کنترلر Traktor DJ X1 پرده برداشت

جدیدترین نسخه از دی جی کنترلرهای سری افسانه‌ای Traktor، در عین سادگی، قابلیت‌های کاملی را در اختیار دی جی قرار می‌دهد. برای اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید. 

شرکت Native Instrument سال هاست که یکی از بهترین گزینه‌های خرید دی جی کنترلر را با نام تجاری Traktor به بازار عرضه کرده است. این دی جی کنترلر در نسخه‌های فیزیکی و دیجیتال تولید کرده و حال جدیدترین نسخه از آن، تغییرات بسیار گسترده ای را به خود دیده است.

در نسخه جدید X1، شاهد رابط کاربری بسیار ساده تری نسبت به نسخه‌های قبلی هستیم و حال با وجود سادگی، اکثر قابلیت‌های کاربردی برای اجرای زنده به ان اضافه شده و حتی با کوچک‌تر کردن پد‌ها، یک ردیف اضافه از کلید‌های قابل تنظیم به این کنترلر اضافه شده است. 

همچنین به لطف استفاده هوشمندانه از سیستم روشنایی LED در زیر دستگاه، می‌توان نور RGB قابل تنظیمی را به بخش‌های دیگر دستگاه اضافه کرد که می‌تواند جذابیت این کنترلر بر روی استیج را بیشتر کند.

تمامی کنترلرهای این دستگاه، از طریق نرم افزار Traktor Pro 3 قابل شخصی سازی بوده و می‌توان آن را با تمامی نرم‌افزار های آهنگسازی و ورک‌استیشن‌های صدا (DAW) همگام سازی کرد. 

دی جی کنترلر Traktor X1 Mk3 با قیمت ۲۹۹ دلار + هزینه حمل و نقل، در تاریخ ۲۳ سپتامبر به بازار عرضه خواهد شد.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا