اخبار

اجرای Elton John در فستیوال Glastonbury، باعث افزایش فروش محصولات Casio شده است

Casio می‌گوید که اجرای Elton John در فستیوال Glastonbury ۲۰۲۳ باعث افزایش ۱۳۳ درصدی فروش کیبورد و پیانوهای این برند شده است!

اجرای موفقیت آمیز Elton John در فستیوال Glastonbury امسال، نه تنها تحسین بسیاری از فعالان صنعت موسیقی را برانگیخت، بلکه باعث به وجد آمدن بسیاری از طرفداران موسیقی راک در سرتاسر دنیا شد. حال به نظر می‌رسد که این شور و شوق برای شرکت Casio بسیار سود آور بوده است.

بر طبق گزارش‌های منتشر شده توسط Casio Music UK، فروش پیانو‌های این شرکت پس از پایان این فستیوال به میزان سرسام آوری افزایش پیدا کرده است. 

برطبق آمار منتشر شده توسط Casio، میزان فروش پیانوهای دیجیتال و میدی کیبوردهای این شرکت نسبت به زمان مشابه در سال گذشته، به میزان ۱۳۳ درصد افزایش پیدا کرده است. همچنین ترافیک وبسایت این شرکت ۷۰ درصد و سرچ عبارت : «بهترین کیبورد / پیانو برای افراد تازه کار» نیز به میزان ۲۰ درصد افزایش پیدا کرده است. 

فستیوال Glastonbury امسال نه تنها تمامی رکوردهای این فستیوال را جابجا کرد، بلکه اجرای Elton John نیز با توجه به تعداد بینندگان از طریق BBC و iPlayer، به بزرگترین اجرای تاریخ این فستیوال تبدیل شده است. 

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا