اخبار

Cesar Gueikian با تحسین هنرمندان سرتاسر دنیا، به عنوان مدیرعامل جدید گیبسون معرفی شد

شرکت گیبسون در طی سالیان اخیر، دست به تغییرات گسترده‌ای در سطوح مدیریتی خود زده که آخرین نمونه آن، معرفی Cesar Gueikian به عنوان مدیرعامل این شرکت است.

پس از جدایی James ‘James JC’ Curleigh و استعفا از سمت مدیرعاملی، هیئت مدیره شرکت گیبسون، Cesar Gueikian با تجربه را به عنوان مدیرعامل جدید این شرکت برگزیدند. 

وی در قالب پست اینستاگرامی، پیامی را برای طرفداران این برند ارسال کرده است : 

“من بسیار مفتخرم که به عنوان مدیرعامل Gibson انتخاب شده‌ام. من از تمامی تیم‌های کاری، طرفداران، خانواده و هنرمندان که مرا در رسیدن به بزرگترین آرزو و هدفم همراهی کردند، تشکر می‌کنم.

وظایف من تنها محدود به مدیریت گروه جهانی گیبسون نیست، بلکه به عنوان سفیری برای افراد پرشور، طرفداران، آرتیست‌های سرتاسر جهان که گیتارها را همانند همه ما در گیبسون دوست دارند، عمل می‌کنم.”

وی که از سال ۲۰۱۸ در سمت‌های بالای مدیریتی این شرکت مشغول است، توانست تا روح تازه‌ای را به محصولات این شرکت بخشیده و گیبسون را از ورشکستگی نجات دهد

Dave Mustaine نوازنده مشهور و افسانه‌ای، درباره انتخاب وی به عنوان مدیر عامل جدید گیبسون چنین نظری دارد : 

“شنیده‌ام که وی اخیرا به سمت مدیر عاملی گیبسون انتخاب شده است؛ هیچکسی پرشورتر، بهتر، باهوش تر برای هدایت گیبسون به ذهنم نمی‌رسد! پیش زمینه گسترده در زمینه مدیریت مالی، هوش بیزینسی فوق‌العاده و دانسته‌های موسیقی بی‌نظیر شبیه به بستنی روی کیک میمونه! “

همچنین بسیاری از آرتیست‌ها از سرتاسر دنیا، موقعیت جدید Cesar Gueikian را در قالب‌ پست‌ها و متن‌های بلاگ جداگانه، به وی تبریک گفته‌اند. 

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا