اخبار

شرکت Focusrite از سری جدید پرفروش ترین کارت صدای دنیا پرده برداشت

محصولات خانواده Scarlett شرکت Focusrite در سه نسل گذشته خود، عنوان پرفروش ترین کارت صدای دنیا را یدک می‌کشند! برای آشنایی با سری چهارم از محصولات این خانواده با ما همراه باشید. 

سالهاست که کارت صداهای Scarlett شرکت Focusrite را می‌توان در هر استودیوی آهنگسازی دنیا پیدا کرد و این شرکت توانسته تا با ارائه قابلیت‌های جدید و کیفیت مناسب، بقیه رقبای بسیار قدرتمند این صنعت را کنار بزند. معمولا محصولات سری Scarlett این شرکت، از بنده فلزی برس خورده بسیار با کیفیت به رنگ قرمز بهره می‌برند و در ساخت آن‌ها، از بالاترین متریال موجود در بازار استفاده شده است. همچنین پری‌امپ Scarlett به کار رفته در کارت صداهای این شرکت، موفق به کسب چندین جایزه موسیقیایی شده‌اند. 

حال مدل‌های 2i2 و 4i4 با Extended Dynamic Range صد و بیست دسی‌بل و پری‌امپ ۶۹ دسی‌بلی بروزرسانی شده اند و قابلیت بسیار کاربردی Auto Gain حالا جزئی از امکانات استاندارد این سری به شمار می‌رود. این قابلیت به صورت مداوم سیگنال دریافتی را واررسی کرده و از Clipping صدا جلوگیری می‌کند. همچنین بخش Air Mode که به صداهای High-Frequency و وکال، Presence مناسبی را اضافه می‌کند، به طور کلی بازسازی شده و حالا به یک DSP-Based Harmonic Drive Mode مجهز شده است که می‌تواند صدای خروجی را با حجم و غنای بیشتری منتقل کند. 

همانند نسل‌های گذشته، هر کارت صدای خانواده Scarlett با کد نسخه اصلی Ableton Live Lite و سه ماه اشتراک Pro Tools Artist به همراه باندل Hitmaker به بازار عرضه می‌شود. 

قیمت گذاری محصولات جدید سری Scarlett به شرح زیر است. قیمت‌های ذکر شده بدون احتساب مالیات و هزینه حمل و نقل است. 

 

  • Solo – $139.99/£139.99
  • 2i2 – $199.99/£199.99
  • 4i4 – $279.99/£274.99
  • Solo Studio – $249.99/£239.99
  • 2i2 Studio – $299.99/£289.99

 

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا