اخبار

گیتار جدید شرکت Jackson با طرح بازی Diablo IV معرفی شد

شرکت Jackson از گیتار الکتریک جدید خود با طرح بازی Diablo IV پرده برداشت. برای آشنایی بیشتر با این گیتار، با ما همراه باشید.

به مناسبت عرضه بازی Diablo IV، شرکت Jackson با همکاری شرکت Blizzard Entertainment، از نسخه سیگنچر گیتار بالارده‌ جدید این شرکت پرده برداشتند.

 این گیتار جدید که در دسته محصولات پرچمدار و بالارده این شرکت قرار می‌گیرد، با همکاری تیم هنری این غول بازیسازی طراحی شده و روند ساخت و پرداخت آن، به عهده Pasquale “Pat” Campolattano طراح خوشنام شرکت جکسون سپرده شده است. 

طرح روی این گیتار، توسط  Dan Lawrence طراحی شده است و در ساخت آن، سعی شده تا از بالاترین کیفیت متریال و قطعات موجود در بازار استفاده شود. بدنه Mahogany در ترکیب با دسته ساخته شده از Maple، در ترکیب با تیونرهای Gotoh و استفاده از رنگ بسیار خاص قرمز در Headstock این گیتار، مشخصات ظاهری و بدنه آن را تشکیل می‌دهند. همچنین فرت مارکرهای این گیتار نیز از جنس ماده شبرنگ بسیار خاصی ساخته شده است که در برابر تعریق دستان نوازنده و گرد و غبار، مقاومت بسیار مناسبی را از خود نشان می‌دهد. 

در بخش سخت افزاری، این گیتار به دو پیکاپ مشهور EMG 80/61 مجهز شده و تراس راد و تیونرهای آن نیز با تم و فضای Key To Hell ( نامی که شرکت بلیزارد برای طراحی این گیتار انتخاب کرده است) ساخته شده‌اند. 

متاسفانه گیتار جدید گیبسون، یک نسخه Limited Edition بوده و به دلیل سختی روند طراحی و رنگ آمیزی بدنه گیتار، تنها ۱۰ نسخه از آن تولید خواهد شد. لازم به ذکر است که هر ۱۰ نسخه تولید شده توسط برند جکسون، تنها ۵ دقیقه بعد از عرضه پیش فروش شده‌اند و احتمالا این شرکت برنامه‌ای برای تولید انبوه این گیتار ندارد.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا