اخبار

گیتار سیگنچر Richie Faulkner شرکت Gibson رسما معرفی شد

Richie Faulkner با حضور در یک ویدیوی یوتیوب وبسایت Sweetwater، به طور رسمی از گیتار سیگنچر جدید گیبسون پرده برداشت.

Richie Faulkner، گیتاریست افسانه‌ای گروه Judas Priest، با حضور در برنامه ویدیویی وبسایت Sweetwater روی پلتفرم یوتیوب، به صورت رسمی از گیتار سیگنچر جدید شرکت Gibson پرده برداشت.

این حضور غیرمنتظره، یک روز پس از معرفی نسخه سیگنچر Cesar Gueikian بر روی اینستاگرام این آرتیست مشهور صورت پذیرفت و حال با معرفی این گیتار سیگنچر جدید، شرکت گیبسون تابستانی طوفانی را آغاز کرده است. 

این گیتار جدید که به سبک و استایل Flying V ساخته شده است، به طور اختصاصی و با همکاری Richie Faulkner تولید شده است و تمام قطعات آن، از جمله پیکاپ‌های جدید EMG، توسط این نوازنده مشهور انتخاب شده است. 

جالب است بدانید که ۱۲ ساعت پس از انتشار این ویدیو در پلتفرم یوتیوب، تمامی نمونه‌های ساخته شده از این گیتار به فروش رفته‌اند و قیمت ۷۰۰۰ دلاری این گیتار، مانع طرفداران این برند نشده است. بخشی از سود فروش این گیتار، به کمپین‌های خیریه امریکایی اهدا خواهد شد.

این گیتار مشخصات مشترکی با سری Flying V شرکت گیبسون داشته و از دسته ساخته شده از ماهوگانی با تنظیمات خاص Richie Faulkner بهره می‌برد. همچنین In-Lay Dot های این گیتار، به سبک Mother of Pearl بوده و بر روی فرت ۱۲ام آن، لوگوی اختصاصی Falcon نقش بسته است. 

هنوز خبری از عرضه جهانی و تولید انبوه این گیتار نیست و احتمالا برای راهیابی آن به بازارهای جهانی، باید تا اواخر سال ۲۰۲۳ منتظر بمانیم. 

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا