اخبار

پلاگین Bit Punk، ابزار JMG برای تغییر صدا در دسترس قرار گرفت

پلاگین جدید شرکت JMG با قابلیت‌های متعدد برای تغییر بیت موسیقی و تنظیم موسیقی، به بازار عرضه شد. برای آشنایی بیشتر با این پلاگین با ما همراه باشید.

پلاگین جدید شرکت JMG Sound، با قابلیت Morph بیت موسیقی و تبدیل آن به قطعه‌ای کاملا جدید، به صورت رسمی معرفی و برای دانلود در دسترس قرار گرفت. 

این پلاگین قدرتمند با دسترسی به دو کانال صدا و قابلیت ترکیب آن‌ها، امکانات بی شماری برای تغییر صدای موسیقی را در اختیار نوازندگان قرار می‌دهد. 

تکنیک Bit-Manipulation یا همان دستکاری بیت، سالهاست که در دنیای موسیقی وجود داشته و یکی از ابزارهای اصلی برای ساخت موسیقی‌ EDM و با استایل CyberPunk به شمار می‌رود. جدیدترین بازیگر این حوزه یعنی پلاگین Bit Punk، با قابلیت ارائه تنظیمات مناسب برای Bit-Mangling و ارائه فیلترهایی همچون Master Compression، Saturation و Hard Clipping، می‌تواند در نقش یک دستگاه دی جی کامل ایفای نقش کند.

همچنین نوازنده می‌تواند دو کانال صدای خود را با  حالت Bypass، Enhance، Delay، Crush و Destroy و Glitch، با یکدیگر ترکیب کرده و بیت‌های جدیدی را خلق کند.

نسخه تست ۱۵ روزه این پلاگین هم اکنون از طریق وبسایت United Plugins در دسترس قرار گرفته است و با تخفیف روز عرضه، ۱۹ یورو قیمت گذاری شده است. پس از پایان این تخفیف اولیه، قیمت این پلاگین به ۷۹ یورو افزایش پیدا خواهد کرد. 

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا