اخبار

دانلود ۱۶۵ سمپل رایگان سینتی‌سایزر

برای دانلود سمپل رایگان و Royalty-Free سینتی‌سایزر های متنوع، با تنزو موزیک همراه باشید.

پیدا کردن سمپل صدا برای موسیقی، یکی از دغذغه‌هایی است که موسیقی‌دانان و افراد فعال در صنعت موسیقی را درگیر خود کرده است. در این پست، قصد داریم پکیج کاملی از سمپل‌های سینتی‌سایزر متعلق به وبسایت Sample Radar را در اختیار شما قرار دهیم.

پکیج قرار گرفته در این مقاله، بیشتر به سمت موسیقی راک و پاپ متمایل بوده و از سمپل‌های سینتی‌سایزر مورد استفاده در موسیقی الکترونیک، اندکی فاصله می‌گیرد. البته نحوه استفاده و کاربرد‌های آن، به سلیقه نوازنده بستگی داشته و خلاقیت‌شما در استفاده از آن‌ها، حرف آخر را می‌زند.

طبقه بندی

این سمپل‌پک، در ۴ فولدر Arps، Cord Hits، Pads و Multi Samples طبقه بندی شده است. همچنین تمامی‌ آن ها با فرمت WAV و بدون هیچ دستکاری یا کمپرشن بارگذاری شده‌اند. 

از آن‌جایی که تمامی سمپل‌های موجود در این پکیج Royalty-Free هستند، می‌توانید با خیال راحت از آن‌ها در قطعات موسیقی خود استفاده کنید. 

همچنین لازم به ذکر است که فایل دانلودی این سمپل‌ها، با فرمت .Zip ذخیره شده است و قبل از استفاده، باید آن‌ها را در جایی از حافظه کامپیوتر خود، اکسترکت کنید. 

دانلود پکیج سمپل 00s synth

برای دانلود این پکیج سمپل به حجم ۴۳۷ مگابایت، کلیک کنید.

در صورتی که از نرم‌افزارهای افزایش سرعت دانلود استفاده می‌کنید، می‌توانید لینک بالا را کپی کرده و آن‌را به نرم‌افزار معرفی کنید.

همچنین در صورتی که با ارور در هنگام دانلود این پکیج مواجه می‌شوید، بهتر است ابزارهای تغییر آی پی خود را خاموش کنید. 

 

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا